Říjen 2013

Jak zhubnout?

18. října 2013 v 21:27 | Pavlína Maňasová

Žádné diety a podobné věci! To vše je k ničemu! Není nad pravé cvičení každý den nemá žádná dieta a stresování se.
Nejlepší cviky na: (před každodenním cvičením pokud nechcete mít břišní svaly a na místo toho ploché bříško si dejte mléčný výrobek, mléko zabraňuje vytváŕet svalovou hmotu a tak můžeme mít ploché bříško)

bříško
@ sklapovačky ( rovně, ruce za hlavou)
@ držení nohou a hlavy zároveň ve vzduchu
@ tanec ( zumba)
@ pozitivní myšlení ( ano zdá se to jako blbost, ale opak je pravdou, pozitivním myšlením nám půjde všechno snáz)

ruce
@ činky ( pet láhve naplněné vodou) v rukou a oddalujeme a přitahujeme k tělu
@ činky ( pet láhve naplněné vodou) v rukou a posilujeme ruce pohybem za hlavou nahoru a dolů
@ roztáhneme ruce a kroužíme dlaněma

boky
@ šikmé sklapovačky ( ruce za hlavou a nakláníme se do stran) ( přitahování kolen k tělu)
@ zvedání boků- výchozí poloha je vleže na boku. Paže je kolmo k podložce a opírá se loktem. Poté zvedáte střed těla přímo vzhůru, dokud není celé tělo v jedné přímce. Tento pohyb opakujete. Po odcvičení 20 - 30 opakování vystřídejte strany.
@ boční výpady - výchozí pozice je ve stoje, nohy jsou rozkročené na šířku ramen. Uděláte úkrok pravou nohou do strany a jdete do podřepu. Poté se vrátíte do výchozí pozice a zopakujete totéž na levou stranu.

zadeček a stehna
@ Dřepy do výpadu: zpočátku cvičte bez činek

@ Upravené dřepy:Od těch běžných dřepů se odlišují v tom, že jste rozkročená zhruba do šířky ramen a špičky směřují do strany. Čím "hlouběji" do dřepu se dostanete, tím lépe. Ale samozřejmě nechoďte přes bolest.
@ Zvedejte nohy vleže na břiše:Položte se na břicho a pomalým, plynulým tahem zdvihněte nohu lehce nad zem. Vydržte s nohou nahoře 2-4 sekundy a opět ji položte.

@ pánevní most Ležíte na zádech, ruce podél těla, nohy pokrčené v kolenou. Zvedněte pánev nahoru a snažte se mít tělo v jedné rovině. Vydržte v pozici a pak položte pánev dolů. Opakujte po sériích.

@ Zvedání nohou Při tomto cviku vycházíte z pánevního mostu. Natáhněte jednu nohu před sebe na úroveň té druhé a snažte se vytáhnout pánev co nejvýš. Nezapomeňte vystřídat obě nohy.
@ Zanožování v kleče Klečíte na všech čtyřech, ruce se buď normálně opírají o podložku, nebo se o ni opíráte lokty. Zvedněte jednu nohu a zanožujte ji s tím, že pod kolenem svíráte úhel 45 stupňů. Snažte se při tom držet tělo zpevněné a neprohýbat se v bedrech.

& NEJDÚLEŽITĚJŠÍ &
@ nejíst u tv ( spousta z nás má návyk si vzít jídlo k tv, ale v tom je ten problém, po nějakém čase to už děláme automaticky, a když jídlo přestaneme dodávat našemu tělu, začne si mozek skladovat jídlo do tukových buněk, které jsou pak težce rozložitelné)
@ sladkosti- proč ne, jednou za čas to není hřích, ale lepší je ovoce a zelenina
@ jíst pravidelně 5x denně v přesné hodiny a po malých dávkách

Děkuji za pozornost,
P. M.