Jak zhubnout?

18. října 2013 v 21:27 | Pavlína Maňasová

Žádné diety a podobné věci! To vše je k ničemu! Není nad pravé cvičení každý den nemá žádná dieta a stresování se.
Nejlepší cviky na: (před každodenním cvičením pokud nechcete mít břišní svaly a na místo toho ploché bříško si dejte mléčný výrobek, mléko zabraňuje vytváŕet svalovou hmotu a tak můžeme mít ploché bříško)

bříško
@ sklapovačky ( rovně, ruce za hlavou)
@ držení nohou a hlavy zároveň ve vzduchu
@ tanec ( zumba)
@ pozitivní myšlení ( ano zdá se to jako blbost, ale opak je pravdou, pozitivním myšlením nám půjde všechno snáz)

ruce
@ činky ( pet láhve naplněné vodou) v rukou a oddalujeme a přitahujeme k tělu
@ činky ( pet láhve naplněné vodou) v rukou a posilujeme ruce pohybem za hlavou nahoru a dolů
@ roztáhneme ruce a kroužíme dlaněma

boky
@ šikmé sklapovačky ( ruce za hlavou a nakláníme se do stran) ( přitahování kolen k tělu)
@ zvedání boků- výchozí poloha je vleže na boku. Paže je kolmo k podložce a opírá se loktem. Poté zvedáte střed těla přímo vzhůru, dokud není celé tělo v jedné přímce. Tento pohyb opakujete. Po odcvičení 20 - 30 opakování vystřídejte strany.
@ boční výpady - výchozí pozice je ve stoje, nohy jsou rozkročené na šířku ramen. Uděláte úkrok pravou nohou do strany a jdete do podřepu. Poté se vrátíte do výchozí pozice a zopakujete totéž na levou stranu.

zadeček a stehna
@ Dřepy do výpadu: zpočátku cvičte bez činek

@ Upravené dřepy:Od těch běžných dřepů se odlišují v tom, že jste rozkročená zhruba do šířky ramen a špičky směřují do strany. Čím "hlouběji" do dřepu se dostanete, tím lépe. Ale samozřejmě nechoďte přes bolest.
@ Zvedejte nohy vleže na břiše:Položte se na břicho a pomalým, plynulým tahem zdvihněte nohu lehce nad zem. Vydržte s nohou nahoře 2-4 sekundy a opět ji položte.

@ pánevní most Ležíte na zádech, ruce podél těla, nohy pokrčené v kolenou. Zvedněte pánev nahoru a snažte se mít tělo v jedné rovině. Vydržte v pozici a pak položte pánev dolů. Opakujte po sériích.

@ Zvedání nohou Při tomto cviku vycházíte z pánevního mostu. Natáhněte jednu nohu před sebe na úroveň té druhé a snažte se vytáhnout pánev co nejvýš. Nezapomeňte vystřídat obě nohy.
@ Zanožování v kleče Klečíte na všech čtyřech, ruce se buď normálně opírají o podložku, nebo se o ni opíráte lokty. Zvedněte jednu nohu a zanožujte ji s tím, že pod kolenem svíráte úhel 45 stupňů. Snažte se při tom držet tělo zpevněné a neprohýbat se v bedrech.

& NEJDÚLEŽITĚJŠÍ &
@ nejíst u tv ( spousta z nás má návyk si vzít jídlo k tv, ale v tom je ten problém, po nějakém čase to už děláme automaticky, a když jídlo přestaneme dodávat našemu tělu, začne si mozek skladovat jídlo do tukových buněk, které jsou pak težce rozložitelné)
@ sladkosti- proč ne, jednou za čas to není hřích, ale lepší je ovoce a zelenina
@ jíst pravidelně 5x denně v přesné hodiny a po malých dávkách

Děkuji za pozornost,
P. M.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama